گزارش درآمد اکتیویژن نشان می دهد که فروش سال به سال فرانشیز برای Call of Duty کاهش یافته است.

گزارش درآمد اکتیویژن نشان می دهد که فروش سال به سال فرانشیز برای Call of Duty کاهش یافته است.

چند وقتی است که Call of Duty یکی از بزرگترین بازی های سنگین اکتیویژن بوده است. علیرغم کاهش علاقه انتقادی به فرنچایز سال به سال، Call of Duty همچنان از موفقیت بزرگی در عرصه تجاری برخوردار است (این بزرگترین دلیلی است که Activision سال به سال آنها را عرضه می کند). با این حال، گزارش درآمد سه ماهه اخیر اکتیویژن بلیزارد، الگوی نسبتاً جالبی را در رابطه با فروش اخیر این فرنچایز بلندمدت نشان داده است.

ناشر تایید کرد که فروش سال به سال برای فرنچایز Call of Duty کاهش یافته است، به طوری که نسخه پریمیوم Call of Duty: Vanguard در سال 2021 به میزان قابل توجهی کمتر از Call of Duty: Black Ops Cold War فروخته شد (حتی اگر ونگارد هنوز یکی از نسخه های 2021 بود. پرفروش ها). بازی Free-to-play Battle Royale Call of Duty: Warzone نیز در این سه ماهه مشارکت کمتری داشت. از طرف دیگر، Call of Duty Mobile به دلیل محبوبیت محض خود در بازارهای آسیایی، همچنان به کسب مقادیر زیادی پول برای ناشر ادامه داده است.

رزرو خالص Call of Duty روی کنسول و رایانه شخصی در سه ماهه چهارم نسبت به سال گذشته کاهش یافته است که نشان دهنده فروش پایین تر Call of Duty: Vanguard در مقایسه با عنوان سال قبل و مشارکت کمتر در Call of Duty: Warzone است. در این گزارش آمده است که سرمایه گذاری سه ماهه چهارم بازی در کنسول و رایانه شخصی بسیار بالاتر از سطحی بود که قبل از عرضه Warzone در مارس 2020 مشاهده می شد.

«رزروهای خالص Call of Duty Mobile در سه ماهه چهارم سال به سال افزایش یافت که ناشی از مشارکت مداوم این بازی در چین بود. برای کل سال، رزروهای خالص Call of Duty Mobile به شدت رشد کرد، به طوری که در سال 2021 مصرف کنندگان در سراسر جهان برای این عنوان بیش از 1 میلیارد دلار هزینه کردند.

گزارش درآمد همچنین تأیید کرد که Infinity Ward وظایف توسعه قسمت بعدی این فرنچایز را بر عهده خواهد داشت، که شایعه شده است عنوان Modern Warfare 2 دارد و بازیکنانی را در حال نبرد با کارتل های مواد مخدر کلمبیا می بینید.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/fe55

خبرنامه بازی ها

گالری